گریم دهه شصتی یکتا ناصر و حسین کمک

به گزارش اخبار نجوم، خبرنگاران : یکتا ناصر این عکس را در صفحه خود منتشر کرد که مربوط به گریم فیلم نیسان آبی است.

گریم دهه شصتی یکتا ناصر و حسین کمک

یکتا ناصر از بازیگران سوپراستار ایران است. یکتا ناصر در تئاتر هم فعال است. همسر یکتا ناصر کارگردان معروف منوچهر هادی است. یکتا ناصر یک دختر زیبا دارد. در اینستاگرام یکتا ناصر عکس جالبی را منتشر کرد.

زندگینامه یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است. او در دبیرستان رشته تجربی را گذرانده و در دانشگاه رشته تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت به یاری شانس بدست اورده و به همین دلیل خیلی کوشش برای بازیگری نکرد است.

او از سال 74 فعالیت هنری خودش رو شروع کرد و در سال 75 در حالی که فقط 18 سال داشت برای نخستین بار مقابل دوربین رفت و در کار تلویزیونی گلهای کاغذی ایفای نقش کرد.

تغییر سرنوشت یکتا ناصر

در سال 76 که راستا و سلیقه سینمای ایران تغییر کرد و به سمت جوانگرایی و جوان پسندی رفت یکتا ناصر که از قبل زمینه حضور در سینما را داشت ترجیح داد به درسهای دانشگاه بپردارد! در این سالها موجی از جوانان به صورت فراگیر وارد سینما شدند و آنهایی که استعداد داشتند خود را نشان دادند و آنهایی هم که استعداد نداشتند این فرصت را بدست آوردند تا در چند پروژه خوب خود را مطرح نمایند اما در این میان تنها کارهایی برای یکتا پیش آمد که خیلی باعث مطرح کردن این هنرمند نشد (از جمله :پدر خوانده - شب چراغ) این فرایند کار تا سال 79 ادامه داشت. تا اینکه در سال 79 تغییر سرنوشت یکتا به دست حمید لبخنده با کار تلویزیونی (با من بمان) رقم خورد.

منبع : آخرین خبر

منبع: رکنا
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1196

به "گریم دهه شصتی یکتا ناصر و حسین کمک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریم دهه شصتی یکتا ناصر و حسین کمک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید