چگونه در توییتر از ابزار های تازه درج متن جایگزین استفاده کنیم؟

به گزارش اخبار نجوم، توییتر این هفته، ابزار های نو و ارتقایافته متن جایگزین را ارائه کرد. متن جایگزین همان توضیحی است که برای یک عکس می نویسید. این کار باعث می گردد که متورهای جستجو عکس مورد نظر شما را اندکس نمایند و موقع جستجوی کاربران ، عکس را در نتایج جستجو نشان بدهند.

چگونه در توییتر از ابزار های تازه درج متن جایگزین استفاده کنیم؟

اما در توییتر هم نوشتن متن جایگزین می تواند مفید باشد و به کاربرانی که مشکل بینایی دارند، یاری کند. توضیحات توصیر البته به هر کاربری می توانند یاری نمایند.

اگر به توییتر بروید و توییت هایی که برای عکس هایشان توضیح نوشته ببینید، یک یک آیکون سیاه کوچک با نام اختصاری ALT را روی عکس های خواهید دید که در گوشه سمت چپ پایین هر عکس وجود دارد. پس از تپ کردن روی آن، کاربران می توانند توضیحات تصاویر را مشاهده نمایند

با ارتقای تازه توییتر، همه می توانند توضیحات را ببینند، به این معنی که افراد بیشتری می توانند با میلیون ها تصویر و GIF پست شده در توییتر ارتباط برقرار نمایند.

به روزرسانی رسمی در 7 آوریل در سطح جهانی منتشر شد و کاربران بیشتری می توانند از متن جایگزین استفاده نمایند.

کاربران سال ها درخواست توصیف بهتر عکس ها را داشتند. توییتر متن جایگزین را اولین بار برای نسخه وبی در سال 2016 و به وسیله TweetDeck در سال 2018 اضافه نمود، و از آن موقع به تدریج دسترسی به آن را بیشتر نموده. ت

توییتر نوشته: افزودن توضیحات تصویر به افرادی که نابینا یا کم بینا هستند یا از فناوری یاریی استفاده می نمایند یا در منطقه ها با پهنای باند پایین اینترنت زندگی می نمایند یا دارای ناتوانی شناختی هستند، اجازه می دهد تا به طور کامل در توییتر مشارکت نمایند.

نحوه استفاده از امکانات تازه

نشان متن جایگزین و توضیحات عمومی به طور اتوماتیک در دسترس کاربران است، بنابراین برای تعامل با ابزار های تازه احتیاجی به انجام کاری برای حساب خود ندارید، فقط مطمئن شوید که برنامه شما به روز است.

فعلا اغلب کاربران متن جایگزین برای عکس های و محتوای چندرسانه ای استفاده نمی نمایند و به همین دلیل ممکن است متن جایگزین را ندیده باشید.

وقتی عکسی آپلود می کنید، به وضوح محل اضافه نمودن متن جایگزین معین است.

می توانید توضیح تصویر تا 1000 کاراکتر بنویسید.

به این فکر کنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و نوشتن چه چیزهایی برای عکس لازم است.

در دسترس تر کردن توضیحات متن جایگزین برای عموم و تشویق همه کاربران به استفاده و تعامل با این ابزار ها، یک حرکت مهم در جهت تبدیل اینترنت به مکانی قابل دسترس تر جهانی است. اکنون این به ما بستگی دارد که از این ابزار به طور سازنده استفاده کنیم و از احتیاج های سایر کاربرانی که به ویژگی ها متکی هستند پشتیبانی کنیم.

منبع: یک پزشک
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1410

به "چگونه در توییتر از ابزار های تازه درج متن جایگزین استفاده کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در توییتر از ابزار های تازه درج متن جایگزین استفاده کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید