عضو هیئت مدیره استقلال: استعفای مجیدی در دستور کار قرار نمی گیرد

به گزارش اخبار نجوم، عضو هیئت مدیره استقلال تأکید کرد که استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری در دستور کار هیئت مدیره باشگاه قرار نمی گیرد.

عضو هیئت مدیره استقلال: استعفای مجیدی در دستور کار قرار نمی گیرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم هادی زبده شیرکوهی درباره استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال گفت: قبل از بازی با سپاهان، در هتل صحبت هایی انجام دادیم و فرهاد مجیدی هم به صحبت ها گوش کرد. نمی دانم چه اتفاقی افتاده است که با بازگشت احمد سعادتمند از ایتالیا، برخی رسانه ها خبر بازگشت استراماچونی را داده اند، در صورتی که او نمی تواند برگردد.

وی اضافه کرد: من به همراه اسماعیل خلیل زاده، حجت نظری و احتمالا مهدی عبدیان از استعفای مجیدی بی خبر هستیم، یعنی حداقل من، خلیل زاده و نظری بی خبریم. اگر مجیدی استعفایی هم بدهد، استعفایش در دستور کار جلسه هیئت مدیره قرار نمی گیرد. مجیدی چیزی را رسما اعلام نکرده است، ضمن اینکه باید ببینیم چه اتفاقی افتاده و چه چیزی به او گفته اند که باعث ناراحتی اش شده است.

عضو هیئت مدیره استقلال گفت: تأکید می کنم استعفای مجیدی در دستور کار هیئت مدیره قرار نمی گیرد، چون او باید باشد و به کارش ادامه دهد. ما پس از بازی فینال جام حذفی برای ادامه همکاری با مجیدی با او صحبت خواهیم کرد.

زبده شیرکوهی در خصوص اینکه آیا مذاکره ای با استراماچونی برای بازگشت به استقلال اجرا شده است، گفت: اصلا مذاکره ای نبوده است.

وی در پاسخ به این سؤال که منظورش برای مذاکره با مجیدی بعد از فینال جام حذفی چیست، گفت: پس از بازی فینال حذفی با مجیدی صحبت می کنیم. سازمان بازرسی جذب مربیان و بازیکنان خارجی را محدود کرده است. وقتی محدودیت قانونی داریم، باید از داخلی ها استفاده کنیم. فرهاد یکی از مربیان داخلی است و باید ببینیم اصلا با ما همکاری می کند یا نه.

  • جلسه فوری هیات مدیره استقلال بعد از جدایی مجیدی
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 508

به "عضو هیئت مدیره استقلال: استعفای مجیدی در دستور کار قرار نمی گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو هیئت مدیره استقلال: استعفای مجیدی در دستور کار قرار نمی گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید