طراح خودروی بتمن از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد! ، عکس

به گزارش اخبار نجوم، در طول سال ها، ما شاهد بسیاری از رندرهای جالب خودرو بوده ایم که دگرگونی های غیرقابل تصور خودروهای موجود را به تصویر می کشند. تقریباً همه این تصاویر مجازی هرگز از مرحله یک پروژه فتوشاپ عبور نمی نمایند. این داتسون 240Z جزو معدود پروژه های خوش شانسی بود که به یک خودروی واقعی تبدیل شد و این یک دستاورد دیدنی است.

طراح خودروی بتمن از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد! ، عکس

امیرمسعود عابدین: این ایده برای اولین بار در فکر Ash Thorp ظاهر شد. او کسی است که بت موبیل را برای فیلم بتمن در سال 2022 طراحی کرد. این هنرمند سابقه ایجاد پروژه های متعددی با شرکت های خودروسازی از جمله لامبورگینی و دتوماسو و غیره را دارد. این طراح با کارلوس پچینو، که برای شرکت طراحی Make Haste Corp کار می نماید، برای ساخت این مدل همکاری کرد. این داتسون مشکی مات اولین پروژه مشترک آنهاست.

چند چیز از منظر طراحی برجسته است. برای آغاز، محل قرارگیری دوربین های جانبی که به عنوان آینه های جانبی عمل می نمایند، دوست داریم بسیار مجذوب کننده است. دیفیوزر فوق العاده بزرگ در پشت یکی دیگر از ویژگی های برجسته است. پوشش های فیبر کربنی روی رینگ های چند پره BBS قابل تحسین هستند. استایل کلی الهام گرفته از بت موبیل نیز با قطعات جانبی تیز بهبود یافته است.

موتور 2.4 لیتری شش سیلندر خطی زیر کاپوت از بین رفته است. در عوض، نیرو از یک پیشرانه کاملاً برقی تسلا تأمین می گردد. یک موتور الکتریکی تسلا مدل S روی محور عقب قرار می گیرد و به این داتسون عجیب، 401 اسب بخار یا تقریباً سه برابر بیشتر از 240Z اصلی قدرت می دهد. با حدود 1113 کیلوگرم وزن، سنگین تر از نسخه استاندارد کوپه ژاپنی است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 دی 1402 بروزرسانی: 9 دی 1402 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1630

به "طراح خودروی بتمن از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراح خودروی بتمن از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید