دیوان عالی آمریکا پرونده اقتصادی ترامپ را ویدئویی آنالیز می نماید

به گزارش اخبار نجوم، دیوان عالی آمریکا بیان کرد که برای اولین بار به جای رسیدگی به بعضی پرونده ها در صحن دادگاه، به وسیله تله کنفرانس به آنها رسیدگی می نماید که این پرونده ها شامل اختلافات بر سر امکان افشای اسناد اقتصادی و اقتصادیاتی دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور است.

دیوان عالی آمریکا پرونده اقتصادی ترامپ را ویدئویی آنالیز می نماید

به گزارش خبرگزاری رویترز، دیوان عالی آمریکا این خبر را روز دوشنبه اظهار داشت و اضافه نمود رسیدگی به این پرونده ها به وسیله تله کنفرانس به دلیل شیوع همه گیری ویروس کرونا است.

اعلام این خبر تغییراتی را که این همه گیری در جامعه آمریکا ایجاد نموده را نشان می دهد و 9 قاضی این دادگاه از ایده برگزاری این جلسات به وسیله تله کنفرانس استقبال نموده اند.

قرار بود به درخواست تجدیدنظر ترامپ در سه پرونده جداگانه برای جلوگیری از تحویل سوابق اقتصادی او به کمیته های مجلس نمایندگان مجلس آمریکا به رهبری دموکرات ها و دادستان نیویورک در تاریخ 12 فروردین (31 مارس) رسیدگی گردد اما در 26 اسفند (16 مارس) دادگاه به دلیل نگرانی ها از شیوع ویروس کرونا رسیدگی به تعدادی از پرونده ها را به تعویق انداخت.

رئیس جهموری آمریکا در دادگاه مقدماتی، در سه مورد درخواست افشا نشدن اظهارنامه های اقتصادیاتی و اطلاعات اقتصادی بازنده شد. یکی از پرونده ها شامل تحقیقات جنایی علیه ترامپ و خانواده اش در ارتباط با معاملات املاک است که وکیل منطقه منهتن خواهان اظهارنامه های اقتصادیاتی ترامپ است.

نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا به طور معمول اظهارنامه اقتصادیاتی خود را در طول مبارزات انتخاباتی منتشر می نمایند اما ترامپ از دوران کارزار انتخابات ریاست جمهوری 2016میلادی به بهانه های مختلف، از انتشار آن ها خودداری نموده است. او همچنین پس از حضور در کاخ سفید، برای انتشار و ارائه این اسناد و دیگر مدارک اقتصادی خود به مجلس نمایندگان مانع تراشی نموده است. ،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 291

به "دیوان عالی آمریکا پرونده اقتصادی ترامپ را ویدئویی آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوان عالی آمریکا پرونده اقتصادی ترامپ را ویدئویی آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید