برترین دستگاه تصفیه هوا خودرو

به گزارش اخبار نجوم، دستگاه تصفیه هوا خودرو موجب پاکی و طراوت هوای داخل خودرو شده و سلامتی و افزایش طول عمر شما را در پی دارد.

برترین دستگاه تصفیه هوا خودرو

اگر بدانید که آلودگی هوا در محیط های سر بسته چندین برابر فضاهای باز است، حتماً فکری به حال تصفیه هوای محیط های سربسته مانند خانه و اتومبیل خود خواهید نمود. هوای آلوده می تواند زمینه ساز بسیاری از بیماری های قلبی و تنفسی باشد.

برای مقابله با این مشکل، راهکارهای مختلفی درنظر گرفته شده است که یکی از برترین آنها استفاده از دستگاه تصفیه هوا می باشد. این دستگاه ها برای کاربری های مختلفی فراوری شده اند که یک نمونه از آنها، دستگاه تصفیه هوای داخل اتومبیل است.

مزایای استفاده از دستگاه تصفیه هوا خودرو چیست؟

این دستگاه ها با هدف پاکسازی و تصفیه هوای داخل اتومبیل طراحی و فراوری شده اند. مهمترین مزایای استفاده از این دستگاه ها شامل موارد زیر است:

  • استفاده از این دستگاه ها موجب شده که هوای داخل خودرو مطبوع و دلپذیر شده و راننده و سرنشینان از حضور طولانی مدت در خودرو، کلافه و عصبی نشوند.
  • بوی نامطبوع در خودرو پس از کار کردن چندین دقیقه ای این دستگاه، از بین خواهد رفت.
  • تمامی باکتری ها، دوده خیابان، گازهای دی اکسید کربن و مونواکسیدکربن و ذرات معلق در هوای داخل خودرو، از بین خواهند رفت.
  • استفاده از دستگاه تصفیه هوای اتومبیل موجب کاهش تحریک نماینده های حساسیت زا و ضربان قلب خواهد شد.
  • استفاده از این دستگاه ها موجب فراوری هوای تازه در خودرو می گردد. این مسئله در هوشیاری راننده و پیشگیری از خستگی او اثرگذار است و موجب کاهش میزان تصادفات می گردد.

روش تصفیه هوای اتومبیل چگونه است؟

برترین روش برای تصفیه هوای اتومبیل استفاده از دستگاه تصفیه هوای خودرو است. این دستگاه بر اساس فناوری های گوناگونی از قبیل فیلتراسیون و یونیزاسیون (فراوری اوزون) موجب تصفیه هوای اتومبیل می گردد.

حتماً پیش از خرید دستگاه تصفیه هوای اتومبیل توجه کنید که دستگاه انتخابی بر اساس چه تکنولوژی ساخته شده است. نوع فناوری به کار رفته در دستگاه، در عملکرد دستگاه و چگونگی تصفیه هوای اتومبیل نقش خواهد داشت.

دستگاه تصفیه هوا یونیزه به فراوری یون های منفی اقدام کرده و آزادسازی این یون ها در هوا سبب باردار شدن ذرات موجود در هوا می گردد. در نتیجه این ذرات سقوط کرده و از ورود آنها به سیستم تنفسی انسان ممانعت به عمل آورده می گردد.

دستگاه تصفیه هوا خودرو فراورینماینده اوزون، دارای قدرت بسیار زیادی در نابودی آلودگی هوا است. میزان اوزون فراوریی به وسیله این دستگاه، باید در یک محدوده معین باشد تا با فراوری بیش از میزان اوزون موجب وارد شدن آسیب به سلامتی انسان نگردد. بنابراین برای استفاده از این نوع دستگاه در خودرو، باید احتیاط های لازم را درنظر گرفت.

چرا دستگاه تصفیه هوای اتومبیل بخریم؟

این دستگاه موجب از بین رفتن تمامی گرد و غبارهای موجود در داخل خودرو می گردد. بسیاری از ویروس ها، باکتری ها، بوهای ناخوشایند و مواد شیمیایی موجود در هوای اتومبیل با استفاده از این دستگاه از بین خواهند رفت. زمانی که هوای داخل اتومبیل تصفیه می گردد، کیفیت تنفس افراد حاضر در خودرو بهتر می گردد.

استفاده از دستگاه تصفیه هوا خودرو موجب تصفیه خون، تنظیم فشار خون، تقویت عضلات قلب، کاهش اختلالات تنفسی، کاهش عطسه و سرفه و … می گردد.

ویژگی های دستگاه تصفیه هوای اتومبیل چیست؟

بعضی مدل های این دستگاه دارای سنسورهای نمایش دهنده کیفیت هوا می باشد. این سنسورها مشابه لامپ های ال ای دی هستند که به خوبی نشان می دهند در یک زمان واحد، کیفیت هوای درون خودرو در چه سطحی است. در ضمن نصب و کار با دستگاه های تصفیه هوای اتومبیل، بسیار آسان می باشد.

بعضی دیگر از مدل های این دستگاه دارای فن هایی است که سرعت حرکت فن و قدرت آن، در میزان هوایی که تصفیه می نماید اثرگذار است. لذا در زمان خرید این دستگاه ها باید به نوع و ابعاد فن دستگاه تصفیه هوای خودرو توجه داشته باشید. دستگاه تصفیه هوای اتومبیل دارای قابلیت کنترل از راه دور نیز می باشد.

برترین دستگاه تصفیه هوا خودرو کدام است؟

برندهای مختلفی به طراحی و ساخت دستگاه تصفیه هوای اتومبیل اقدام کرده اند که بعضی از مطرح ترین آنها عبارتند از:

دستگاه تصفیه هوا ماشینی آلما پرایم: دستگاه تصفیه هوا ماشینی آلما پرایم دارای قابلیت تصفیه دود سیگار، گرد و غبار و … است. این دستگاه برای انواع خودروها قابل استفاده می باشد. دستگاه تصفیه هوا آلما پرایم، امکان شارژ تلفن همراه را نیز فراهم می نماید. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به آداپتور فندکی، پد ضد لرزش، 4 فیلتر آن و … اشاره کرد.

دستگاه تصفیه هوا ماشینی شیائومی: این دستگاه طی 3 الی 7 دقیقه می تواند به تصفیه هوای خودرو بپردازد. دستگاه تصفیه هوا ماشینی شیائومی دارای دو فن است که کاملاً بی صدا کار می نمایند و موجب گردش هوا با سرعت یکنواختی می شوند. این دستگاه را می توان با استفاده از قابلیت بلوتوث به گوشی موبایل وصل نمود تا بتوان به صورت ریموتی به کنترل عملکرد آن پرداخت.

دستگاه تصفیه هوا خودرو ایرکیو: این دستگاه از فناوری فراوری یون منفی و اوزون برای تصفیه هوای خودرو بهره می گیرد. تمامی ریزگردها و ذرات معلق موجود در هوای خودرو به وسیله این دستگاه از بین می روند. عملکرد این دستگاه در حذف بوی ناخوشایند، بی نظیر است. جهت روشن نمودن این دستگاه، پیش از استارت ماشین باید دستگاه را به جا فندکی وصل نمایید. جهت خاموش نمودن دستگاه، بایستی نخست به خاموش کردن ماشین اقدام نمایید.

دمـاتجهیز؛ برترین قیمت ها و برند های تجهیزات تأسیسات ساختمان

دماتجهیز

با خرید انواع دستگاه های تصفیه هوا از دماتجهیز، تنفسی متفاوت و بسیار دلپذیر را تجربه کنید. مجموعه تخصصی دما تجهیز، عرضه نماینده به روز ترین و پیشرفته ترین تجهیزات سرمایشی گرمایشی و دستگاه های تهویه هوای مطبوع است که محصولاتی برند و باکیفیت را به فروش می رساند. برترین دستگاه تصفیه هوا خودرو را از این مجموعه تهیه کرده تا از مرغوبیت و اصالت کالا اطمینان خاطر داشته باشید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 17 آذر 1401 بروزرسانی: 17 آذر 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1499

به "برترین دستگاه تصفیه هوا خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین دستگاه تصفیه هوا خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید