افزایش نگرانی بیرانوند برای حضور در تمرینات آنتورپ

به گزارش اخبار نجوم، علیرضا بیرانوند برای سفر به بلژیک با مشکل روبرو شده و ممکن است فرصت حضور در ترکیب اصلی تیم را از دست بدهد.

افزایش نگرانی بیرانوند برای حضور در تمرینات آنتورپ

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، علیرضا بیرانوند بامداد امروز به خاطر مشکلاتی که انتشار ویروس کرونا ایجاد نموده و نداشتن مجوز اتحادیه فوتبال اروپا پیروز به خروج از ایران نشد تا فرصت حضور در تست پزشکی آنتورپ و پس از آن تمرینات این تیم را از دست بدهد.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در شرایطی فرصت سفر به بلژیک را از دست داد که باشگاه آنتورپ ژان بوتز گلر 25 ساله موسکرون بلژیک که سابقه بازی در لیل فرانسه را در کارنامه دارد را جذب نموده و بسیاری از رسانه های بلژیکی این دروازه بان را جانشین سینان بولات گلر اول فصل گذشته آنتورپ می دانند.

این در حالی است که در باشگاه آنتورپ ایو دی وینتر، جنس تونکنز و داوُر ماتیاس کوشش می نمایند تا در تیم اول حضور داشته باشند و در چنین شرایطی علیرضا بیرانوند جهت دشواری برای قرار دریافت در تیم اول آنتورپ و پس از آن در ترکیب اصلی خواهد داشت. او که فرصت حضور در تست پزشکی قبل از انعقاد قرارداد نهایی با باشگاه را از دست داده در کوشش است تا با وجود قوانینی که ویروس کرونا اتحادیه فوتبال اروپا را ناچار به وضع آن نموده راهی بلژیک گردد و بتواند در تمرینات آماده سازی پیش فصل تیم جدیدش شرکت کند.

در این میان باشگاه پرسپولیس هم خواستار حفظ بیرانوند تا خاتمه فصل بنا بر قوانین فیفاست و دروازه بان ملی پوش شرط نموده که کلیه مطالباتش پرداخت گردد. اگرچه او دوست دارد هر چه زودتر در تمرینات آنتورپ شرکت کند تا از برنامه های تیم جدیدش عقب نماند و می خواهد زمان بیشتری در تمرینات آماده سازی پیش از آغاز فصل شرکت کند تا این فرصت را بیابد در کنار سایر گلرهای تیم رقابت متعادلی داشته باشد.

بیرانوند نمی خواهد فصل آینده تماشاگر بازی های آنتورپ باشد و دوست دارد یکی از 11 بازیکن اصلی تیمش باشد. او که دروازه بان اول تیم ملی محسوب می گردد برای آنکه جایگاهش را از دست ندهد باید در دیدارهای تیمش به میدان برود. بیرون ماندن از ترکیب تیم به ضرر بیرانوند است و محتمل است او گلر اول تیم ملی باقی نماند.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 388

به "افزایش نگرانی بیرانوند برای حضور در تمرینات آنتورپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش نگرانی بیرانوند برای حضور در تمرینات آنتورپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید