ادامه سریال افشاگری های عمه ماریان ، این قسمت: انتقاد از ایوانکا و اریک ترامپ

به گزارش اخبار نجوم، دکتر مری ترامپ که پس از نوشتن کتابی افشاگرانه درباره خطرناک ترین عضو خاندان ترامپ آغاز به انتشار فایل های صوتی عمه اش ماریان ترامپ نموده، این بار انتقادهای او را نسبت به برادرزاده هایش ایوانکا و اریک منتشر کرد.

ادامه سریال افشاگری های عمه ماریان ، این قسمت: انتقاد از ایوانکا و اریک ترامپ

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، در یکی از این افشاگری های صوتی خانم ماریان ترامپ بری لب به انتقاد از دختر ارشد رئیس جمهوری آمریکا به خاطر انتشار یک پست اینستاگرامی گشوده است. ایوانکا که مشاور ارشد پدرش هم هست، همزمان با شروع اجرای قانون جدا کردن فرزندان از خانواده های مهاجر در مرز آمریکا با مکزیک، ایوانکا ترامپ تصویری از خود و پسرش را در اینستاگرام منتشر کرد.

رئیس جمهوری آمریکا و خواهرش ماریان

دکتر مری ترامپ در جریان پژوهش و مطالعه برای یافتن منابع نوشتن کتاب بسیار زیاد و هرگز کافی نیست: چگونه خانواده من خطرناک ترین مرد جهان را خلق کرد سراغ عمه خود ماریان رفت و بخش هایی از سخنان او را درباره ترامپ و اعضای خانواده اش ضبط کرد. او در برنامه شبانه شبکه ام اس ان بی سی بخشی از سخنان عمه ماریان را درباره ایوانکا منتشر کرد که می گفت: آن ایوانکای لعنتی تصویر مریم مقدس و پسرش را وقتی در اینستاگرام گذاشته که در مرز مکزیک دارند بچه ها را از خانواده هایشان جدا می نمایند.

  • بیانیه رئیس جمهوری آمریکا در سوک برادر | رابرت ترامپ 71 ساله از جهان رفت

عمه ماریان که خودش زمانی از مقام های ارشد قضایی آمریکا بوده، در ادامه سراغ اریک پسر دوم دانلد ترامپ هم می رود و او را با صفت احمق سبک مغز می نوازد. بعد دوباره واژه ای زشت درباره ایوانکا به کار می برد و دکتر ترامپ هم در تایید عمه اش می گوید: دقیقا. ایوانکا یکی دانلد کوچک است؛ مینی دانلد. همواره همین طور بوده و از همان اول هم ایوانکا فرزند محبوب پدرش بود.

دانلد ترامپ و فرزندانش ایوانکا و اریک

ماریان ترامپ پیش تر در یک مکالمه خصوصی دیگر برادرش دانلد را یک آدم بدون اصول و بسیار دروغگو خوانده و مدعی شده بود ریاست جمهوری او برای آمریکا خطرناک است. هنوز معلوم نیست دکتر مری ترامپ سخنان ضبط شده عمه اش را با رضایت او منتشر می نماید یا ماریان ترامپ اصلا در جریان ماجرا نیست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 513

به "ادامه سریال افشاگری های عمه ماریان ، این قسمت: انتقاد از ایوانکا و اریک ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه سریال افشاگری های عمه ماریان ، این قسمت: انتقاد از ایوانکا و اریک ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید