پروژه های گردشگری گلستان به بخش خصوصی واگذار گردد

به گزارش اخبار نجوم، به گزارش خبرنگاران، حسن صادقلو، عصر شنبه، در کارگروه تملک دارایی استان گلستان، از واگذاری 62 طرح به بخش خصوصی در استان خبرداد و با تاکید بر این که این طرح ها باید جاذبه لازم را برای سرمایه گذاری داشته باشند، اظهار کرد: باید به بخش خصوصی اعتقاد و اعتماد داشته باشیم و بتوانیم تعداد بیشتری از پروژه های خود را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

پروژه های گردشگری گلستان به بخش خصوصی واگذار گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت بلیط هواپیما کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی خواهان برند سازی محصولات استان مانند خاویار شد و گفت: بخش دولتی باید با واگذاری طرح ها و فعالیت های خود به سمت چابک سازی دولت برود.

صادقلو کشاورزی را از حوزه های جذاب برای بخش خصوصی دانست و گفت: بعضی طرح ها در دولت های گذشته شروع شدند ولی تکمیل آن ها در توان دولت نیست و باید بخش خصوصی ورود پیدا کند.

وی اولویت اصلی واگذاری طرح های عمرانی استان را پروژه های نیمه تمام مطرح کرد و اضافه کرد: با واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی هم از هدر رفت بودجه های دولتی برای اجرای آن ها جلوگیری شده و هم اشتغال زایی ایجاد می گردد.

استاندار گلستان گفت: تکمیل زیرساخت ها و پروژه های نیمه تمام گردشگری هم به اقتصاد استان یاری می نماید.

وی اضافه کرد: دیوار تاریخی گرگان از جذابیت های مهم استان گلستان است که برای تعمیر و معرفی آن به گردشگران اقدامات مناسبی انجام نشده است و واگذاری بخشی از این دیوار به بخش خصوصی می تواند یاری شایانی به صنعت گردشگری استان داشته باشد.

در ادامه این نشست، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان هم به واگذاری 62 پروژه عمرانی از سوی دستگاه های اجرایی استان گلستان به بخش خصوصی خبرداد و بیان کرد: دو کمیته واگذاری و ساماندهی در استان در نظر گرفته شده است.

حسین پیش قدم بیان کرد: در قالب این پروژه ها، پروژه های ملی که از دست استان خارج است نیز می توان بیان کرد تا در کلان کشور به دنبال آن برویم.

وی توضیح داد: تا به امروز جهاد کشاورزی دو پروژه، آب منطقه ای سه پروژه، میراث فرهنگی دو پروژه، آموزش وپرورش هفت پروژه، منابع طبیعی دو پروژه، محیط زیست سه پروژه، تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهار پروژه، فنی و حرفه ای یک پروژه، شیلات و آبزی پروری سه پروژه، فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 پروژه، راه و شهرسازی سه پروژه، آب و فاضلاب روستایی پنج پروژه، آب و فاضلاب شهری پنج پروژه و ورزش و جوانان 10 پروژه را معرفی نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 91

به "پروژه های گردشگری گلستان به بخش خصوصی واگذار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های گردشگری گلستان به بخش خصوصی واگذار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید