واکنش عصائب اهل الحق به بیانیه فرمانده سنتکام

به گزارش اخبار نجوم، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در واکنش به اظهارات اخیر فرمانده تروریست های آمریکایی در منطقه بیان کرد که در صورت عدم صدور تکذیبه از جانب دولت، این عدم واکنش به معنای بی اعتباری اعلام بغداد خواهد بود.

واکنش عصائب اهل الحق به بیانیه فرمانده سنتکام

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق، امروز (شنبه)، در بیانیه ای به اظهارات کنت مک کنزی فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه واکنش نشان داد.

به گزارش کانال تلگرامی صابرین نیوز، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق بیان کرد: اظهارات اخیر فرماندهی مرکزی آمریکا دلیلی است آشکار مبنی بر عدم جدیت دولت آمریکا برای خارج کردن نیروهای نظامی خود از خاک عراق.

قیس الخزعلی ادامه داد: در صورت عدم صدور فوری تکذیبه از طرف دولت عراق، [این عدم واکنش] به معنای بی اعتباری گفته های دولت درباره درخواست خروج نیروهای آمریکایی از خاک عراق خواهد بود و اینکه آنچه علنا گفته می گردد برخلاف آن چیزی است که در خفا مطرح می گردد.

الخزعلی در خاتمه گفت: آمریکایی ها یکی پس از دیگری دلیل می آورند که زبان گفت و گو و منطق با آن ها بی فایده است و روش افغانستانی تنها راه برای بیرون راندن آن هاست.

این بیانیه در واکنش به به اظهارات اخیر فرمانده تروریست های آمریکایی که گفت: عراق خواستار باقی ماندن ماست و ما تعداد نیروهای خود را در آنجا کاهش نخواهیم داد.

این اظهارات در حالی بیان شد که بغداد پس از دور سوم گفت وگوهای راهبردی با واشنگتن بیان کرد که حضور نیروهای آمریکایی در خاک این کشور تنها محدود به مشاوران و آموزش نیروی نظامی خواهد بود.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 938

به "واکنش عصائب اهل الحق به بیانیه فرمانده سنتکام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عصائب اهل الحق به بیانیه فرمانده سنتکام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید