مقاله: بهترین رستوران های بانکوک

به گزارش اخبار نجوم، این رستوران جدید با دکور زیبا در هتل شرایتون (Sheraton Grande Sukhumvit Hotel) واقع شده است . اگر می خواهید از محیطی دلچسب زیبا و آرام بخش هتل استفاده کنید و عصر دل انگیزی داشته باشید یا یک غذای تجاری و کاری با همکاران یا شرکای خود میل کنید.

مقاله: بهترین رستوران های بانکوک

رستوران مایا، با مناظری دوست داشتنی و جذاب یک غذای عالی را در تور بانکوک در اختیار شما می گذارد. محیط دوست داشتنی اش درست در پشت بام هتل هالیدی این بانکوک سوخومویت قرار دارد و با سخاوت غذاهای خوشمزه هندی را در اختیار شما قرار خواهد داد. با توجه به محیط مجلل و کیفیت غذا، می توان گفت قیمت مناسبی را برای غذاها پرداخت نمایید.

اگر سر و کار شما به مرکز خرید ام بی کی (MBK) افتاد، صرف غذا در رستوران فیفث فود آونو را در تور بانکوک به شما تو.صیه می کنیم. در این رستوران از غذاهای تایلندی تا بهترین غذاهای بین المللی وجود دارد. برخورد دوستانه کارکنان و کیفیت و قیمت مناسب از ویژگی هایی این رستوران هستند که یکبار هم شده باید به بازدید آن ها بروید.

رستوران عثمان درست در مرکز شهر بانکوک قرار گرفته و غذایی با کیفیت و تازه را در اختیار شما قرار خواهد داد. قیمت رستوران عثمان مسلم کاملا مناسب و منصفانه است و رفتار دوستانه کارکنان و مدیر رستوران به یاد شما خواهد ماند.

منبع مقاله: بهترین رستوران های بانکوک

انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1247

به "مقاله: بهترین رستوران های بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین رستوران های بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید