نقدها شورای صنفی نسبت به شرایط آموزش مجازی ، هزینه خوابگاه ها به طلب دانشجویان اضافه می گردد

به گزارش اخبار نجوم، معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: شورای صنفی دانشگاه انتقاداتی نسبت به آموزش مجازی داشته که آن را به مسئولان دانشگاه منتقل کردیم.

نقدها شورای صنفی نسبت به شرایط آموزش مجازی ، هزینه خوابگاه ها به طلب دانشجویان اضافه می گردد

سعید حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد ادامه تعطیلات خوابگاه های دانشگاه تهران گفت: ما تابع ستاد مقابله با کرونا هستیم و هر زمانی که تصمیم گرفتند که دانشگاه ها باز گردد، خوابگاه ها نیز بازگشایی خواهند شد.

وی در مورد اینکه در طول مدت تعطیلات شرایط دانشجویان این دانشگاه به چه صورت است ،گفت: اینکه دانشجویان در طول این تعطیلات به کرونا مبتلا شدند یا خیر، شنیده ایم که دانشجویانی مبتلا و بهبود پیدا کردند و تعداد کمی از دانشجویان نیز شرایط بحرانی پیدا کردند، بعضی نیز متاسفانه جان باختند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران افزود: نقدها شورای صنفی نسبت به شرایط آموزش مجازی به مسئولان دانشگاه نیز منتقل شده است؛ البته بحث آموزش وسیع در کشور به صورت مجازی برای اولین بار است که اتقاق می افتد و بعضی از مسائل آن طبیعی است، اما پائین بودن سرعت اینترنت به دلیل تعطیلی کشور یکی از معضلات است و بخشی از مسائل به خاطر این مسائل است و بعضی از دانشجویان نیز به این نوع روش آموزشی علاقه نشان نمی دهند و استقبالی نشده است و اساتیدی هم بودند که استقبالی نکردند.

وی ادامه داد: کلیت اساتید و دانشجویان استقبال کردند و در حال استفاده هستند و به خاطر این شرایط علاوه بر این اجازه داده شده که از سامانه های دیگر دانشگاه نیز برای تدریس استفاده گردد.

حبیبا در مورد ثبت نام وام های دانشجویی نیز گفت: در این خصوص اطلاع رسانی های لازم انجام شده و به دانشجویان اعلام کردیم که ثبت نام ها انجام گردد که تا به امروز نیز تعداد زیادی از دانشجویان ثبت نام کردند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در مورد پرداخت هزینه خوابگاه ها نیز گفت: در مدتی که خوابگاه استفاده نشده و هزینه هایی که پرداخت شده، دانشجویان طلبکار می شوند و از زمانی که دانشگاه بازگشایی شد محاسبه و برای ترم آینده دانشجویان لحاظ می گردد.

وی یادآور شد: دانشجویانی که ترم آخر هستند، اگر در تابستان دانشجو در خوابگاه ساکن گردد محاسبه و در غیر این صورت طلب آن ها پرداخت می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 261

به "نقدها شورای صنفی نسبت به شرایط آموزش مجازی ، هزینه خوابگاه ها به طلب دانشجویان اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقدها شورای صنفی نسبت به شرایط آموزش مجازی ، هزینه خوابگاه ها به طلب دانشجویان اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید